Födelsedagskalas

En hel del gjort i onsdags faktids. Började med att åka ned till stan och fixa Saras Födelsedags present. Sminkgrejen som jag skrivit om men inte förklarat :P Hon får gå till Make Up Store och lära sig endra en fest eller en vardags sminkning, sen får hon plocka ut smink för 500:- också. Både jag och jonna tyckte det passade henne.

Sen blev det träning, tråkigt som fan var det i onsdags, men det gick ändå. När julmusiken kommer på blir Johanna genast lite gladare :P

Sen gjorde jag nått jag aldrig trodd ejag skulle göra.. nämligen erbjöd mig frivilligt att åka hem till Annicka och laga mat åt oss, helt själv! Var riktigt stolt över mig själv när maten var klar och uppäten, det blev rijktigt gott :) Haha, med andra ord, jag hatar att laga mat coh det är alltid hon som får göra det!

Åkte ut till Bergvik och letade runt överallt efter att "armand" till brorsans ena julklapp från mamma. Äntligen när jag kom till teknikmagasinet, efter att ha varit på alla andra prylaffärer så hittade jag ett. Då kom min fråga.. varför finns det pirat-grejer på allt? :S Kan inte förstå det. men blev självklart den riktigt.. piraten såg ut som skit.



Sen var det dags för Saras födelsedags kalas. Mycket trevligt med god tårta och många skartt med tjejerna. Gutt tillade en hel del skratt han också, haha! Sarisen blev glad och nöjd över alla hennes presenter :D Sen var det bara att skjutsa hem tösera och åka hem för att krypa ned bredvid älsklingen.. sne var onsdagen också slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0