För jävlig bakis dag

Usch, fy och blä för dne här dagen. Vaknade klockan 9 svin törstig. Lita dret full som i natt vinglar jag upp för att fylla på vattenflaskan. Somnar om igen och vaknar av att min kusin ringde och väcker mig vid 9.40. 1h senare ringer mamma och väcker mig,ytterligare en timme senare ringde min morbror. Låt mig sova för helvete var det enda jag ville säga.. Men sen fick jag faktids sova ända tills klockan var 15.00 och mamma ringde igen.. sen ga jag upp. Tog mig faktids ur sängen med jordens huvudvärk, men det är bara att skylla sig själv.. och värt det var det verkligen.

Har endas degat i soffan idag med laptopen i knät, eller med en wii kontroll i handen. inte orkat göra så mycket annat. Känner mig riktigt fräsch som inte ens kommit in i duschen, men så sunkig får man faktids lov att vara sådana här dagar som idag..

En pizza har jag dragit i mig också. Gött som fan och verkligen värd, eller hur var det nu igen? BK i natt och pizza idag.. ? aja, shit the same.. snart nytt år ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0