IKEA

Blir en sväng dit om en stund med Mamma. Hoppas kunna inhandla nått kuligt och juligt ;)
Tänkte även få med mamma in vid Bergvik så jag kan fixa mig lite underkläder på hennes kort tills nästa lön. Känns rätt kul att det är den 3 december idag och min lön är redan slut. Inga klappar inhandlade heller.. Känns bra!

Har förresten förmodligen kommit på vad älsklingen ska få i julklapp. Måste bara försöka luska ut om det finns nått annat han verkligen behöver eller vill ha först. Vet att han pratat på det jag tänkt i alla fall :)

Tänkte kanske även ta svängen förbi Annicka och hämta älsklingens studentskylt så jag kan fixa iordning den till ramen så den blir lika fin som min. Tror det kommer bli bra på väggen. Bara hoppas på att älsklingen har med borren hem från jobbet, annars blir det problem :P

Nu ska jag ringa pappa o påminna honom om alla bal bilderna, vill ha dem nu! Sen åker jag till mammi.. så nu vet ni det.
 
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0