Ingenting som vi tänkt

Vi skulle bara åka till biltema eller nått sånt för att kolla om vi kunde få tag i en julgrans belysning. men det hela slutade med att vi helst plötsligt strosade runt inne på Bergvik. Eller kollade lite, var in och kollade på datorer.. det här med en rosa akn jag nog lägga ned. Min man är inte ute o god tid nog så alla är slut, men går bväll lika bra med en annan. Vi får se vad han hittat på tills på måndag!

Vi kom iallafall från Bergvik lite rikare på mat, alkohol och en julklapp tilll Annicka och Peter. Ett spel som vi trot passar dem riktigt bra, får väll se på julaftons kvällen :)

image272

Älsklingen fastnade så klart inne på elgiganten framför Guitarr Hero, han ser så lycklitg ut när han spelar det, och det verkar riktigt kul ju :D




Kina mat fik det bli för våran del direkt efter, sen somnade jag skönt en stund i soffan. Nu ska jag slänga mgi in i duschen sne åka till mormor och säga Hej till broder som kom idag, ens väng innan jobbet.

Alltyså blev det fan inget klägranen idga heller, tröttsamt. men i morgon har mamma lovat att fixa belysning och så, hon vill inte att jag ska vara utan gran, haha. Tack mammi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0