Juldagen - årets utekväll

Vaknade rätt sent på juldagen då vi iofs. inte kom i säng förens sent på julafton. Packade ihop våra julklappar och saker och begav oss hemåt. Skulle iväg till våra mormödrar båda två. Skulle gentligen varit med till älsklingens mormor och släkt, men eftersom Pappa kom blev dte att jag åkte till mormor och umgicks med han istället..

Vid 17.00 var deg bara att åka hem och göra sig klar för jobbet. Eftersom juldagen är årets utekväll i mindre städer så som Karlstad, så kändes dte lagomt kul att åka iväg och jobba. Att vi var 2 man kort gjorde inte saken speciellt mycket roligare heller. Men i alla fall vi kom dit och gjorde irodning allt. Jag som svor över att det regnade för jag hatar att hänga in blöta jackor, fick snabbt ändra tanke. Tack för att det regnade kanske mna ska säga nu i efterhand. Det gjorde att det kom ungefär 1000 personer mindre än vi rnkade med. Juldagen måste varit en riktig miss iår mot tidigare. Inte underhela kvällen nästan var det kö utanför, som det annars är konstant under juldagen. Är glad att jag jobbae och inte var ute faktids..

Vi var alla lättade att det gick så smidigt under hela kvällen, och det var aldrig mycket folk vid garderoberna heller. Kvällen gick kanon smidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0