Julklapps jakt.. idag igen

Efter mitt totalt misslyckade försök att fixa klappar i Fredags gjorde jag ett nytt försök idag. Började med att åka ut till bergvik med älsklingen, käkade på Subway. Dock en besvikelse, inte alls så gott som i Norge.. det trodde ju givetvis vi! letade lite efter klappar och handlade lite mat, sen åkte vi hem o lämnade av älsklingen så jag fick fortsätta till stan själv.
Lycklig kom jag därifrån efter en massa rännande fram och tillbaka med både Annicka, Peter och Lilla Emelies julklappar. Skönt nu är det ur världen.

Nu är det bara mammas kvar, eftersom vi hinner med att ta Pappa och farmors efter jul, ska inte dit förens efter nyår så det är ingen brådska.
Pratade dock med min bror förrut, och han har köpt julklapp till mig. Jobbigt, vi som inte ger nått till varandra.. så nu måste jag fixa en julklapp till honom, men bara om jag finner nått som är riktigt bra, för han tyckte absolut inte jag skulle köpa nått till han. Han vill bara vara snäll och ge sin lillasyster :D


Så här skulle jag vilja ligga och gotta mig med just den där snyggingen just nu, men icke! Ska slänga på mig termobrallorna och bege mig ut i kylan för en promenad.. Men åh andra sidan bor ju inte ens sötnosen hemma hos mig, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0