Klappjakt

Lika skönt att sova ut även idag som i går. Kvällen på jobbet i går/natt har gått bra afint. Blev mycket mindre folk än vi tänkt oss, skönt för våran del. Kom dokc inte hem förens vid 03.45 eftersom det tyvärr blev en del strul.

Men idga har jag varit på en liten klappjakt med mamma. Fann det jag skulle, och det var älsklingens julklapp. Så nu är den helt färdig, känns skönt. Även mormors är klar. Så det är bara 4-5 julklappar kvar.. men de är de svåraste också.

Fick åka direkt till mormor och slå in älsklingens och låta det stå kvar där, kan ju inte ta med det hem.. Åh nu vill jag faktids ha julafton! Men det är ju bara 2 veckor kvar i morgon.. jippie! :D

Nu ska jag slänga på mig lite varmare kläder och bege mig ut i kylan för en promenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0