Morgon mys

Vaknade redan 07.00 när älsklingen åkte iväg. Tänkte lägga mig och somna om men såg att han gått och tänt alla ljusstakar coh stjärnor, så jag fick såna mysiga jul/morgon käsnlor så var tvungen att vara vaken :P La mig i stället och inväntade julkalendern, som jag inte riktigt vte vad jag tycker om, men den är väll för mindre barn än mig kanske!

Inte heller införskaffat mig en chokladkalender ännu, skandal! Funderar på att fixa mig en idag, även fixa lite pynt till julgranen? Varit helt inne på att vi inte ska ha nån, utan åker hem till mamma och klär deras, men det är rätt mysigt ändå att ha en egen här hemma också :) Inte dags ännu, mne börja fixa pynt kan man alltid göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0