Motörhead

I torsdags blev det promenad, träning och jobb ungefär. Låg därimellan och kollade på Top Model, töligt att ingen av dem åkte ut i det avsnittet :P Jobbet gick bra iallafall, mycket godisa och film som vanligt. Vissa stunder har vi verkligen världens skönaste och slappaste jobb, men lätt i längden blir långtråkigt!
Men hade ju Sofia och Jessika vid min sida. Efter många om och men fick jag och Sofia äntligen våra kära lussebullar vi tjatat om, julmust till det och kvällen var räddad :)

Fredags började med Samtal hos nån Tant på Folksam. Skulle ju teckna Pensionsspar i stället för barnsförsäkringen och så vidare, men så blev det inte. SLutade med att ajg kom därifrån med ett nytt sparandekonto i stället. Mycket nöjd :) Mamma fick följa med och vara lite rådgivare så det blev rätt..

Åkte direkt till träningen, var ett riktigt roligt "dubbel"-pass. Både spinningen och Coren. dock skulle vi göra nån Par grej på core som resulterade i pannkaka för min del kändes det som.. hålla emot med benen.. Pfft, det var inte min grej ;)
Promenad efteråt, riktigt skönt att komma ut lite, även om vädret igår bara var grått, grått och grått!

Iväg till jobbet vid 16.00, dags för den stora spelningen med MOTÖRHEAD, och en stor spelning blev det. Dock aldrig sån rusch som vi trodde. Riktigt skönt! Blev lite kalabalik precis innan när julshows-gärsterna kom, men det löste sig snabbt. Kvällen gick dock riktigt segt då det var lugnt mellan typ 22.30 - 00.00. Sen flöt det på igen. Trötta som vi var gick det en hel del tid till att fixa kassorna och det sista. Jag och Helen var väll inte direkt jätteklara i hövvena, men till slut så :) Det bästa på hela kvällen var ändå att få stämpla ut i natt och bege mig hemåt faktids..

image255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0