Mys med tjejorna

Träningen var riktigt hård idag. En överrasking sa ledaren, vilket bestod av att ta i hårdare än vanligt. Men som sgat det är jäkligt gött efteråt.

Efter att ha varit hem och duschat blev det en sväng till Annicka. Var snäll coh erbjöd mig att laga mat, men det slutade som vanligt.. att jag slapp :P Eller gjorde faktids riset. Men gött blev det, vad annars? Fick hennes kyckling som jag totalt ääälskar! Måste vara världens enklaste och godaste maträtt. Tänkte jag skulle försöka bli stor och lära mig att göra den själv.. Hon försker men jag är inte så tilltagande när det gäller att lära mig laga mat! Haha.

Sne blev det i allafall iväg coh leka med Tjejorna hos Engan. Mycket nice då det var lääängesen jag umgicks med dem. Fick ett och annat uppdaterat. Bonde sågs och det var ju inge spännande idag ju :/
Sen blev det Leilas Julbak eller vad det hette. Alla blev mätta av bara synen av henna julgodis utom jag och Sandra, godisgrisarna nr1 tydligen..

Nu är det iallafall läggdags för Johannas del arbetsveckan börjar i morgon, så Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0