Nobeldagen

Det är Nobeldagen idag. Allt på tv:n handlar om nobelfesten och så vidare. För min del är den rätt kul i år faktids, kommer sitta som klistrad och titta, nej då inte riktigt. Men min bror kommer närvara under nobelfesten ikväll och bära JF's Flagga. Han lyckas med allt. Han har sgat sedan han var liten att ahn ska vara med på en nobelfest, och se idag är det hans tur :) Kul för honom! Och ja, jag är stolt över min bror.. vem skulle inte vara det?

Men innan det är det träning som gäller.. tänkte försöka mig på att finna några fler julklappar senare  idag, får se hur det går. Jag vill verkligen bli klar med alla nu!
Ikväll ska vi i allafall till Annicka för att passa Rocco tills i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0