Onsdag

I går var det egentligen tänkt att jag skulle ha fixat Saras födelsedags present, men ahnn verkligen inte med det. Gick ned och la mig i soffan när jag vaknade sen somnade jag om o vaknade lagomt till jag skulle iväg på träningen. Åkte direkt hem och duschade, då ringde Annicka och ville ha skjuts hem från jobbet. Så jag åkte in en sväng till mitt ena jobb, sen iväg ut och hämta henne.
Åkte ut och inhandlade food för kvällen, Tacos stod på matsedeln! Fick även gå in på Gina och byta min helt nya tröja, för jag upptäckte att det var hål i den igår när jag skulle sätta den på mig :/

Aja hursomhelst blev det direkt efter det helt plötsligt kväll och musten gick ur mig totalt. Fixade iordning lite Tacos när älsklingen kom till Annicka. Riktigt mumsigt! Sen blev jag i vanlig ordning så trött så trött så jag somnade i soffan. Vaknade 5 min innan Top Model finalen var slut. Blev som jag ville, fast det visste jag redan :)

Somnade riktigt skönt mellan en varm älskling och Rocco ytterligare en natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0