Onsdag

Tillbringade onsdagen mest till att sova ut riktigt ordentligt. Åkte ned tll stan med mamma för att käka lite, sen ble det lite shopping. Hittade min "lilla svarta" tills kroggalan, mycket nöjd över den. Blev lite annan shopping också, men inte värst mkt på rean, endast klänningen och en tröja :P
Sen lekte jag och älsklingen mest med våra klappar. Jag satt här i soffan med min Laptop medans han spelade nintendo Wii konstant. Nintendo wii är fan så mycket roligare än jag tänkt mig.. är helt fast i det jag också. Svin kul, verkligen! Står här hemma och boxas så man blir helt svettig.. kan lika gärna boxas en timme hemma som att åka till gymmet :P Okej, inte riktigt men nästan..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0