Saknar älsklingen!

Ja fy fan vad tråkigt det är när vi aldrig ses!
Vi jobbar verkligen om varandra konstant hela tiden :( Sön - tis, det är de 3 kvällarna under veckorna vi ses, knappt nånting annat.. om man inte ränkar nätter. Och då bor vi trotts allt tillsammans!
Vi har nånting för oss jämt båda två, eller så börjar jag jobba när han slutar osv. När vi väl får en eller vtå dagar lediga samtidigt, då är det alltid nånting annat som kommer emellan.

Så jag hoppas vi inte får nån snö i Karlstad i år. Får vi inte det är både jag och älsklingen lediga massor nu vid jul. Blir det snö måste han jobba. Så sälla, snälla vädret, ge nån annan stad all snö i år. Jag kan offra bort all snowboardåkning i år för den saken skull, det lovar jag!

I bland vill jag bara var liten och tro på tomten eller andar som akn ge mig 3 önskningar..

44359-250

Dreas, jag älskar dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0