Shopping

PÅ IKEA blev det en del shopping. Mest julgrans grejer, så nu blir min gran silver och röd vacker :) Tror nog det blir bra, synd att det är så lååångt kvar tills vi ska sätta upp den. Måste bara införskaffa ljus och åka till mamma och hämta granen :P haha Sen åkte det även med en klädhängar sak till dörren + en sån där "strump-parare" som jag länge tänkt på men aldirg kommit ihåg.

Blev en del shopping på Bergvik också. Köpte en massa snygga och söta underkläder, ett linne och äntligen hittade jag vita tjocka knä strumpor. Sen fick det bli en stor gosetröja från Gina också. Är nöjd och belåten nu..

Tänkte spana in älsklingens julklapp också, men orkade inte så tänkte jag åker och gör det nu innan mötet, ska även höra om min DVD och mobil också.

Nu blir det mormors nybakade pepparkakor :D mums!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med ikea! :) Ha en bra tisdag!

2007-12-04 @ 15:28:44
URL: http://ewlin.blogg.se
Postat av: Johanna

Elin: Ja dte har nästan blivit roligare nu när vi fått IKEA till stan än innan :P

2007-12-04 @ 19:56:40
URL: http://johannadali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0