Sista julklappen

Härlig promenad i morse. var bara -8 grader, men det stoppade inte mig från att få med Annicka ut på morogn promenad. Var hur gött som helst! Det är det jag säger, ju kallare det blir dessto skönare att vara ute och gå.
Stackars Rocco var rädd för mig när jag kom dit, för mina termobraller prasslade så, det gillade han inte.. så han undvek mig större delen av förmiddagen :/

La oss och kollade på Hannibal, eller jag fick nöja mig med att se sista halvan. men det räckte för min del. Dock var den mycket bättre, det jag såg iallafall, än jag alltid trott, faktids!

Tröttnade på att vara inne o dega så vi åkte till IKEA, fann dock inget vi skulle ha, men mat blev det iallafall. Kul att jag träffade Elon också, inte setts sen i sommras innan hon flyttade upp till Luleå. men nu under julen ska vi ses :D En sväng på bergvik hann vi med också så hon blev klar med sina klappar Annicka. tack för det, nu slipper jag följa med o leta mera :P

Även jag har blivit klara med alla som ska ha tills julafton idag. (pappa o farmor får ju nästa år när jag kommer dit, så tänke rinte stressa runt och fixa deras denna vecka!) Jag och mamma var och fixade brorsans ena julklapp. Sen skulle vi bara ut till bergvik för att kika lite.. Slutade dock med att jag köpte ett par stövlar till mgi själv och ett par till mamma i julklapp. Ja tråkigt att hon vet, men hon vill ju inte ha nånting och hon har kollat på stövlarna länge, så kände att det var dags att köpa dem, så det får hon. Tack för det också!
44359-26844359-267
Mina är de bruna, dock snyggare i verkligheten,. Och Mammas är de svarta :)

Skulle egentligen varit iväg och firat Sara ikväll, men eftersom inte hon själv orkade idag så får det bli imorgon. Så ska ned till stan i morogn och fixa hennes present. Får bli sån där sminkningsgrej på Make Up Store, för hon får efter den ta ut sminkprodukter utav samma värde :)

Ska även passa på att kolla på en resväska mamma sett. Hon ville ge mig och älsklingen en varsin i julklapp, och det är inte en sån dum idé. För dte verkar aldrig som det blir nått resväske köp för min del. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0