Smakrådet Johanna

Igår efter träning och allt åkte jag till kemtvätten med min balklänning, skönt att få bort den från hallen och att den blir ren. Får den inte tillbaka förens i mitten av Januari, vilket inte gör mig ett dugg. Skönt att den är inlämnad och klar bara :)

Blev sen till mormor med mamma, fick food och nybakade bullar som satt gjutet i min mage :P Mormor är verkligen bäst på att baka bullar, sådäså!

Sen ringde Annicka o fråga om jag kunde komma ut till bergvik för att hjälpa henne, som smakråd, med Dreas sista julklappar. Snäll som jag är åkte jag dit. Sagt och gjort så var hans sista julklapp från henne klar. Dock tog det en stund innan hon hade velat klart med resterande hon skulle uträtta där ute..
Följde med till dem för att hämta älsklingens stutdentskylt. Ska ju fixa den och sätta i en ram så det blir lika vackert osm med min. Sen blir dte älsklingens jobb att sätta upp dem på väggen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0