Torsdags dagen

Vaknae vid 10 igår, riktigt skönt att sova länge. Eller längre än vanligtvis iallafall. Åkte bort till Annicka och fick frukost :) Skönt att få den serverad.
Sen blev det iväg och träna.. nytt program på Body Pumpen. Jobbigt som bara den + att jag la på 2 kilo extra. Tänkte ifall jag orkar, men dte gjorde jag knappt.. så jag inväntar mig jordens träningsverk i morgon. Känner av lite redan nu, men dte är inte så illa som jag tänkt mig.

Blev direkt hem och duscha, sne iväg till Netto för att möta deras butikschef. det gick riktigt fort, fick bara hälsa på henne lite snabbt sen ska jag tillbaka i helgen med papper osv. Hoppas man kan få lite extra i allafal. Vi får se..

Snabbt hem och slänga sig in i duschen igen och blir klar inför kroggalan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0