Flashbacks

Gud vad jag saknar skoltiden egentligen. Varje dag passerade i mycket gnäll o stonkande. Men oj vad kul man hade varje dag. Kunde ta sovmorogn och skippa de lektioner man ville. Det var alltid kul i skolan med klassen osv osv. Saknar speciellt min gamla klass, allt folk amn inte träffar lika ofta längre. Var sån gemenskap.

Kommer ihåg när jag började gymnasiet, troddde aldrig att jag kunde få bättre klass än jag haft under de senaste 4 åren då. men ack så fel jag tog, det gick absolut! Kunde aldrig ha önskat mig bättre klass.

Ver inte det jag ville komma till, utan hittade massa bilder från studenten, elle rhittade, satt o kolla igenom dem nu. Får sånna flashbacks. Måste varit mitt livs bästa dag, eller i alla fall en av dem! Skulle göra nästan vad som helst för att få göra om den dagen!

Lite smakprov från studden:
   
    
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0