Härliga Fredag

Nu har jag gjort det mesta som stod på listan. Eller knappast nått av de egentligen.
Men lite i alla fall. Har låst upp mobilen så den gamla också funkar nu. Har handlat mat.
Lämnat tillbaka min kjol. I stället kom jag från bergvik med en ny klänning, lång kofta o ett par creme färgade leggins och ett långt linne!
Blir så arg på mig själv. Jag skulle ju spara? hmm.. går inge vidare detta. Men är nöjed med mina köp i alla fall. nu ska jag vara duktig och hålla ett av mina nyårslöften, antecka klädköpen i min "inhandlat-bok" :)

Var även till Beckers nya hem och hämtade lite olika färgkartor. Har absolut hittat mina två favvisar till vardagsrummet. Måste hitta en mer annorlunda nyans till sovrummet nu. Åh, kommer bli sååå bra!

Nu blir det slappandes i soffan med Andreas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0