1 vecka kvar - tidiga presenter

Idag (torsdag) är det en vecka kvar tills jag fyller år. Eller ska det vara korrekt så var det en vecka kvar i går (torsdag). Tog en inlines runda i morse med älsklingen, så skönt. varför åker jag inte oftare för? Det ska det bli ändring på nu!
Sen varit hos mormor m släkta o fika, promenad med Annicka osv.

Idag fick jag förtidiga födelsedagspresenter :D Överlycklig! Fick mobilen jag skrivit om tidigare. Tack mamma o pappa! Sen köpte jag en liten plattång, älskar den jag har, men ville även ha en liten. Så den tyckte mormor hon skulle få de mig. Och ja, varför inte? Önskar mig ju verkligen ingenting när jag fyller år. Tack mormor :D

Lite smått Grattis i förskott til  mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0