Ågren

Ångrar mig faktids lite nu när det är sån skit sommar att jag avbokade biljetten till Marocko. Fick sms av mamma förrut. "Vi sitter på planet nu, hör av oss när vi kommer frsm. Puss Mamma" Åh vad fusk, men jag ska inte gnälla.. jag kunde varit med. Hoppas de får det bra iaf. Är nog mest avis på att det är mamma o broder. Längesen vi var på semester tillsammans, om man bortser från Paris då :P
Nej nu ska jag sluta vara avundsjuk o unna dem resan, verkligen!

istället ringde även älsklingen igår. De stod o vänta på båten som skulle ta dem över till Danmark. Åker vidare till tyskland, Holland o ev. Frankrike. Nu blir jag depp av att vara här hemma :P Vill också på roadtrip, även om jag hatar att åka bil.

Nej borta bra men hemma bäst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0