Äntligen lite sooool

Idag vaknade jag tidigt som vanligt. Åh vad tråkigt tänkte jag, det kommer ändå bara regna hela dagen. Men vad var det mitt sköna öga skådade? Jo, massvis med soooool! Så helt överväldigad slänger jag på mig bikinin o ut i trädgården med solsängen o en bok. Underbart!! Som jag har längtat efter att få lite sol igen, och absolut efter att få sola. Så det är vad ajg gjort idag typ, legat o degat i trädgården med en bok. Slumrade till ett par gånger, vilket var otroligt skönt. Hoppas,hoppas,hoppas det blir lika fint i morgon, får så mkt mer energi i kroppen av solen :D

Hann med en sväng till kyrkogården och sen till mormor. Degat i soffan med kissen nu i kvällinga. Älsklingen är elak o är hemma hos oss med Kortan :/

Nej nu ska jag strax sova så det blir imorgon fortare :P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0