Bakfylla o Frisbeegolf

Då bakfyllan trängde sig på redan innan jag slog upp ögonen i morse tänkte jag mest ta det lugnt idag. men där fick jag för det. Älsklingen tyckte jag skulle med till skutis o kasta frisbeegolf. Riktigt så långt kom vi aldrig. Eller jag och mimmi gick mest o filosofera i det härliga vädret och försökte lära oss tekniken, vilket man kunde ge upp ganska fort. Sport är inte min grej!
Efter 1,5 timmes vandrande tröttnade vi båda och satte oss mitt i frisbeebanan och solade tills de andra hade lekt klart. Härligt var det dock att se hur fint de andrta som var ute i går mådde.. så det var inte bara synd om mig :P

Blev även en promenad med mormor o moster på eftermiddagen. Nu ikväll har jag varit hos sara o varit osocial. Som vanligt när det kommer på en film somnar jag :) Men gött var det iallafall. Nu är det säng dags igen, trött o sleten efter helgens bravader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0