Dagarna flyter in i varandra..

Dagarna flyter in  i varandra.. Sommaren känns mer eller mindre som en enda lååång dag nu för tiden. Kanske inte så konstigt med tanke på att ajg knappt jobbar nått. Men det är skönt ändå. Jag skulle vilja ha lite sol till min stackars trötta själ nu. Ingen ork eller lust att göra nånting dagar som denna. Fast idag ska jag väll vara glad över att regnet hållt sig härifrån iallafall.
Lite nytta har jag trotts allt gjort. Åkte inlines i morse, äntligen är marken torr. Tvättat och plockat lite här hemma. Var hos Therese en snabbis, hon flyttade så vi bor 2 min med cykel i från varandra i Maj, men inte varit där ännu. Går framåt :P Annars har jag mest legat i soffan o läst. Boken är riktigt bra, "Den lilla fången". Slöa som jag blir när älsklingen är borta så köpte jag mig en pizza som satt väldans bra. Så tråkigt att laga mat till sig själv!!

Nu ska jag sätta mig o förska få min dator att fungera, gjorde nått i går så den är lite små arg på mig. Typiskt mig att pilla på allt när älsklingen inte är hemma o kan fixa :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0