David o Marcus 20år - Party

Bråttom, bråttom..  Det är vad det är nu. Ska ut till Davids sommarstuga i Skattkärr o parta eftersom han fyller 20-år idag och Marcus blir 20 i morgon :) Grattis till er båda! Ska bli riktigt skönt att komma utåt landet lite för en stund.. haha. Jag och malin blir ju kvar där tills nån av oss nyktrat till i morgon. Så hoppas verkligen på bra väder i morogn ockås så vi kan ligga där och lata oss..
Blir tydligen en hel del folk i kväll, kul. Mest roligt är det att det är många av de gamla från skolan som ska dit.. längesen vi sågs.. som alltid.
Nej nu får jag kila in i duschen om jag ska hinna göra mig klar, packa lite grejer o plocka upp alla o komma i väg snart.

6 dagar kvar..

På återssende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0