En liten utlandsresa?

Idag när jag låg där i solen o mådde som göttigast, drömmde jag mig bort till varmare breddgrader. Tänkte på allt kul vi gjorde nere på Gran Canaria, och för en liten stund kändes det som att jag var där, men så vaknade jag ur drömmen o upptäckte att jag bara befann mig i ett snålt blåst Sverige :/

Ringde upp mina båda kusiner o övertalade dem att följa med på en sistaminuten resa i slutet av Aug/ början av Sep. Så har suttit o kollat lite resor nu, Hittar dock inget just nu som jag verkligen fastnade för. De kvittar egentligen vart vi åker så länge det är sol, värme o party. Lutar lite åt Sunny Beach, Bulgarien. Får se, jag ahr ju redan varit i Bulgarien en gång, dock inte Sunny Beach. Men vore otroligt kul att åka med mina kusiner faktids. Men som sagt inget bestämt ännu. Vi ska ha pengar, ledigt o nått som vi tycker passar som alla vill till.. Men jag håller tummarna iaf! Annars är det alltid roligt att leka med tanken också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0