Födelsedagen 19/7 -07 - 20år!!

I torsdags var den stora dagen kommen, även kallad Johanna's 20-års dag. Dagen började fint med uppvaktning och frukost på sängen av Älsklingen :) Sen var det dags att göra tårta til släkten (se nedan :P). Städade och plockade i ordning det sista innan de kom vid 15 tiden. Käkade as gd smörgåstårta som mamma hade gjort, självklart gjorde så jag kunde äta. Mumsig som bara den. Sen blev det tårta och en massa töl. Hela min släkt + svärmor Annicka var här typ. Och som ni vet älskar jag när släkten är samlade :P present öppningen var rolig, skrattade åt min mosters o mormors dikter så jag fick knappt luft o inte ur mig ett ord. De är så bra på att komma på dikter. Moster handlade om allt från ajg avr liten till nu typ, o mormors ungefär lika så :D
Fick jättebra pesenter. Massa pengar, blommor, mobilen (som jag fått tidigare), plattången, en gör fin glas prydnadsgrej och en del annat. Sen fick jag en underbar present av älsklingen, nämligen En resa till London. Åh, jag blev så glaaaad. Var typ 13 år sedan eller ännu mer sne jag var i London och har alltid tjatat om at åka tillbaka. Så till våren åker vi. Tänkte åka nu i höst egentligen, men våren känns lite roligare kom vi på :)

44359-175
 

På kvällen åkte jag, äslklingen och Tobben ned till stan o tog några cider/drinkar. Det skulle bara bli någre, men icke. Men riktigt trevligt, satt på nöjesuterservering först, enda stället med kvällssol, sen gick vi vidare till Pitchers o avslutade på ankan där även Kortan anslöt sig. en mycket trevlig kväll.

Tack alla för en underbar 20-års dag. Tack även alla som ringe o skicka sms, msn osv ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0