Freeeeedag

Som precis vilken annan dag som helst egentligen. Fast idag har solen visat sig under nästan hela dagen. Passade på att sola en kvart eller så när ja o Annicka varit ute o gått i morse :)

Varit hos mamma, flängt runt lite med henne. Var med till Munkfors fram o tillbaka, snäll som jag var sov jag på vägen tillbaka. Fin middag idag på BK, ingen av oss orkade fixa nån mat.

Även varit på Begrvik m Sara. Köpte present till Johanna som ska ha sitt 20-års kalas i morgon. Sen köpte jag en liten present till min älskling. En T-shirt o ett par dret snygga shorts. Så snygga så jag nu ska köpa ett par till, fast till mig själv, i samma storlek så vi kan byte i bland. De satt mycket snyggare i förstor strl än i normal. Han blev i allafall nöjd & glad min sötis. :) Blev även lite shopping till mig själv, så som t-shirtar o tunikor.



Annars inte gjort allt för mkt, degat i soffan framför en film. Älskar slappa lata fredagar i soffan med älsklingen. Sen var det extra mysigt då vi knappt setts nånting på hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0