Grattis världens bästa mamma

Idag fyller mammi 43år. Grattis Grattis till henne. Var hos mormor o fikade lite o "fira". Söta dotra skulle skicka ett sött grattis sms i natt och mycket riktigt det gjorde jag. Dock såg ajg nu på eftermiddagen att det skickades till fel person. Malin fick det istället för mamma. Inte lätt när jag skickade det halv sovande.

Väl hos mormor skulle jag o mamma säga hej då, eftersom hon o brorsan åker till Marocko i morgon. Självklart slutade det i tårar. Nyss varit ned o sgat hej till brorsan som kom med tåget från GBG. Mormor, moster o mamma hämta han för att bege sig till sthlm o hem till broder sen. Självklart slutade det också i tårar när vi ytterligare en gång skulle säga hej då.. Åh, jag o mamma akn verkligen inte säga hej då till varandra utan att gråta. Och hon ska bara vara borta typ 2 veckor. Men är man mammsjuk så är man!

Hoppas iallafall hon får en fortsatt bra födelsedag med de andra nu, och en mycket skön semester med massa sol.

Mamma du är värd allt, jag älskar dig!

44359-177
Jag och mamma på hennes 40-års dag, alltså exakt 3 år sedan i Marocko, Agadir! Och ja, Akta minen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0