Helgen som gått

Var ju ut till Davids stuga i fredags. Mycket trevligt. Dock blev det lite annorlunda, men ändå rogivande. Satt o babbla med en något full Calle länge efter att alla andra partypoopers dragit hemåt innan klockan slog 01.30. Dåligt fölk som inte kan festa! :P Somnade slutligen i soffan och vaknade när mamma ringde o sa att hon nästan var framme.

44359-172 
Christian o jag på hästen!

Lördagen var jag rastlös som satan när jag vaknade, så slängde på mig de där skorna med hjul under o åkte en runda. Varmt som bara den. Hade dock sån tur så precis när jag kom in kom regnet, och då menar jag verkligen regnet! Tog mig sen i kragen o åkte ut til Davids stuga igen för att hämta bilen. Kolla på nån dålig men rolig film. Fick mig ett gott skratt när jag kom dit då jag fick syn på Calle :P haha. David o Christian var något fräschare då de varit o fått Thai-massage, fusk! :P

Jobba i går gick bra, dåligt med folk, vilket var rätt skönt för oss. Blev rätt mkt i slutet då vi bara var 2 man kvar, men tack vara en snäll Micke gick det fort o bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0