Katt- och Husvakt

Kände att det andra inlägget blev en aning långt så avbröt o fortsätter här..

Lördag, började med o träffa Sara o ta en promenad då hon äntligen kommit hem från Cypern. var riktigt nice o ses igen tyckte jag. Prata om allt o inget som hänt under veckan osv. Åkte till Annicka o Peter för att få mgi lite sol, men självklart när jag kom hit så försvann solen. Fick gosa medd kissen som vi är kattvakt åt nu i en vecka eftersom de åkte på semester i går :) Så vi två låg på soffan o längtade tills älsklingen skulle komma hem! sara var förbi o sociala sig en sväng. Äntligen blev kl nästan 16.00 och min älskling kom hem efter en veckas roadtrip. Var himlans skönt att få pussa o krama en massa på han. Fick höra om deras stolliga resa, haha.
Skulle egentligen varit ute igår, men fick åka iväg o jobba is tället. Vilket inte gjorde mig speciellt mkt egentligen. Bara gött när jag får åka iväg o jobba, inte så konstigt kanske. Kvällen gick bra o det var ganska lite folk, eller helt ok för att vara sommar. Hade en rolig lek med mashmallows. 4st stora jäklar var det som fanns kvar o det som gick. Tur att vi är lätt roade på jobbet :)

Söndag Idag tog vi en riktigt lång sovmorgon. Låg i sängen o myste länge alla tre, jag, älsklingen o Rocco, våran kastrerade porrkung ;) hihi Sen bara slappat i soffan i väntan på att solen kanske, kanske skulle hålla sig borta från molnen, men icke. + att det har blåst en väldans massa. Men vad gör det när man har världens goaste katt på magen o en massa film att se på ? :) Blev lata o beställde pizza förrut som satt lagomt gött.
Var även en snabbis till min kusin med min gamla mobil. Sålde den till henne idag, vilket jag är glad över. Bättre hon som har en knappt fungerande köper o använder den än att den bara ska ligga hemma o inte bli använd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0