Lördagens utgång - Fira malin

I går var vi ju nästan alla tjejer hos Malin för att fira att hon fyllt år. Käkade god mat, marängswisch (eller hur de nu stavas) o hade en riktigt trevlig med annorlunda tjej-förfest. Det var en del alkohol för mycket då Malin o Terran skulle visa sina bartenderkunskaper. 
Det blev vidare till Nöjes och mer alkohol o massa stojj. En hel del dansande och pratande med mina kollegor. kvällen slutade vackert med att jag blev utburen av Martin (värden). haha kommer aldrig mer kunna gå till jobbet! :P

Hade svin kul i allafall o hittade min vänn mimi från öret, vilket var mycket uppskattat. Avslutade med sibylla o götta oss. Våra underbara men något trötta män kom slutligen och hämta oss, inte lika uppskattat av dem, men härliga ändå :D Klantade mig lagomt i hallen när jag kom innanför dörren också, men det ska vi inte kommentera! Haha, ibland är man väll bara för härlig!? ;P

Idag har jag mått mindre bra..


image156

Kommentarer
Postat av: Sara

HIhi, blev du utburen inte dåligt;)

2007-07-02 @ 08:24:32
URL: http://annasaraw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0