Makeover i hövvet

Har nästan precis kommit hem från lite "halv släkt". Har varit där o gosat lite med deras 2,5 månaders baby :) Fixat lite med deras dator o gjort en makeover i hövvet, då mannen i huset är frisör. Alltså med andra ord slingat håret.. Blev rätt nöjd. trodde först jag skulle dö när vi spolade ur det o jag såg en kritvit slinga. "Opps, vad i helvete har jag gjort?" tänkte jag.. men ikke. Tänkte klippa mig också, men det fick faktids vara då jag vet att jag bara kommer gråta och ångra mig sen. Får se om jag tar mod till mig innan jag fyller år iaf. Han gjorde iaf. i ordning håret lite men det har ajg självklart redan förstört.. känns rätt meningslöst när jag bara skulle hem till sängen ändå. Fats det var gött och det var fint förrut :P

Så här såg håret ut innan
44359-162

Och så här blev det nu efteråt
44359-163

Syns rätt dåligt, men jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0