Måndag o en elak dator

Ja, ytterligare en gång är det måndag och ny vecka. Första veckan i Juli, vilket känns riktigt bra då det närmar sig min 20-års dag :D Jippie!

Var ute o gick i morse, vilket idag var väldans segt, men gött. Tänkte sola lite men tyckte inte att det var tillräckligt varmt efterosm de blåste lite så det fick vara tills en annan dag :P Annicka gjorde i allafall frukost o lunch åt mig, vilket jag tackade o bockade för.. laga mat är bland det trååååkigaste som finns!

44359-159

Åkte sne till mormor och försökte få ordning på hennes nya dator mamma köpte till henne i går. herregud vilket mysteri, men som sagt "Ju fler kockar dessto sämre soppa". Det stämmer verklien gör bra. Elaka gubbar på ComHem var det också. PFFT på er! Tyckte iallafall mormor var riktigt cool när hon  ringde o beställde bredband ;P Men roligt hade vi iallafall. Nu övergav jag det dock till älsklingen som får åka dit o kolla på det i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0