Onsdag o sooool

I onsdags hittade solen hit, vilket vi tackade och bockade för. Var ute o gick med Annicka på förmiddagen, sne blev dte lite solande nån timme. Dock blåste det lite väl kallt så orkade inte värst länge. Fick söt sällskap i form av en kissemiss. Han trotsade solen han också, fats han tyckte det var varmt :P Jag trivdes iallafall med honom gossandes hos mig.

44359-170


Åkte in til stan o käka glass o myste med älsklingen på eftermiddagen. Sen fick ajg ett ryck o tvingade med älsklingen ut på en inlines runda. Riktigt gött. Så nu har det blivit min nya grej. Så längesen jag åkte ju..
Resten av kvällen skulle vi ha det mys med film, som vanligt somnade jag. hann inte ens se finalen av PCD. Stackars älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0