Shopping á la Töcksfors

begav oss i morse i väg till Töcksfors. I Årjäng med inte många mil kvar fick vi vackert stanna då vi alla var sugna på frulle. Självklart hittade vi första shopping stället. Där det blev en del fynd. Köpte en höst/vinter kappa, en längre t-shirt o ett skärp. De andra gjorde också en del fynd. Efter en stund där var det frukosten som gällde och ingenting annat. Mätta och belåtna fortsatte vi de få milen till Töcksfors köpcentra. Såg exakt ut och innehöll ungefär exakt samma affärer som i Charlottenberg. Men det gillade vi tydligen då det blev en del shopping där med. Införskaffade 2 tunnare koftor, ett par jeans, 2 tröjor, strumpor o lite små skit. Riktigt nöjd över mina verkliga fynd.

När det var dags för mat var det riktigt illa. Mamma frågade vad som var på club Sandwichen då vi visste att det var bacon på som jag ej äter. Men hon i kassan sa inget om de så vi tänkte "Nej, de kanske gör den annorlunda!?" Beställer iaf. utan salad då jag inte är överförtjust i det. Väl till bords får mormor sin mat efter 15 min. Efter ytterligare 5 kommer min och mammas. Joho då, trots att tjejen i kassan inte sa nått om bacon kommer hon ut med en.. självklart med bacon på. "Ursäkta, men ni sa ingenting om bacon" fick jag snällt säga till henne. Då ajg tillbaka får frågan "Är du allergisk mot det?" jag svarar självklart "ja, det är jag, så ni får göra en ny", då jag tillsvar får " ja det var dte jag undrade" Haha, detta innebär att hon bara hade tänkt ta tillbaka den till köket o tagit bort baconen annars. Varför ska alla restauranger vara så jäkla äckliga för? Iallafall sitter o väntar. både mamma o mormor hinner gott o väl käka upp sin mat i lugnan ro.. själv får jag vänta ytterligare 30 min på ny mat. KUL! När de väl kommer ut är det sallad på i stället, trodde jag skulle bli galen! men tyckte så synd om tjejen som jobba där så jag orkade inte bry mig. Hon var ju snäll o skulle bju på en glass eller nått efteråt, pfft. Kunde bjudit på en del av maten tycker jag. Men mormor gav sig inte, ingen glass utan två dricker fick det bli. Haha, tyckte synd om henne. Men man ska inte vara så snäll som jag när det gäller sånt fick jag höra :P

Aja haft en trevlig dag med shopping i allafall, det jag hoppades på! Nu är jag lagomt slut och ska slänga mig i soffan..



44359-166
Jag, Linga och en über söt fotölj vi tänkte köpa till min ksuins bebis som komme rom några veckor.. dock köpte vi den aldrig då den bara kommer stå nått år först :/ Men så jäklans sööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0