Träningsvärk och sol.. äntligen!

Vaknade med träningsvärk efter inlines åkandet. haha vad då klenis? Aja synd om mig. Som tur var hade annicka också träningsverk så promenaden i morse blev kortare än vanligt och maaay much slower! Skönt ändå!
Sen satt vi bara o vänta på bättre väder typ. Precis när jag tänkte ge upp kom sooolen :D Åh så gött. Legat ute o solat flera timmar. Läst massa ur Carolina Gynnings bok - Ego Girl, det ajg hitills läst är verligen bra. Hon verkar vara en så jäkla skön tjej Carro. Fler kändisar som hon tack och mindre som Linda Rosing ! :P haha
Tur jag slutade sola när jag gjorde det, annars hade en liten johanna blivit blöt, vilket jag blev lite ändå.. Tack Peter :P


Försökt ordna lite med mobilen också, men det gick inge vidare. Elaka kärringar på comviq också som inte villa hjälpa till speciellt mkt när det är det som krånglar och inte själva telen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0