veckan som gått - Dåligt bloggande

Har inte haft ork att blogga under veckan. har för den delen inte varit hemma speciellt mkt så jag har haft tid heller. Som jag skrev så försöker jag alltid ha nått att göra när älsklinge inte är hemma, vet inte varför men bara blir så :P

I onsdag var jag till älsklingens kusins sommarstuga. Åh, va gött det var och sicken mysig stuga, aldrig varit där förrut. Blev lagomt avis! Solen sken, ibland kom det en regnskur. Men för det mesta var det sol. Blev även ett dopp i Fryken som jag trodde skulle vara iskall, men de mätte upp till 19 grader, så det var bara skönt. Käka godaste kycklinsalladen ever, o jag som inte är överförtjust i det. Var en riktigt mysig heldag ute i naturen om man kan kalla det så. '
När vi kom hem tog ja o Annicka en lång prom, skönt. Var riktigt tött efter o tänkte bara at det lugnt. Men då ringde Modén o det var bara åka hem o slänga sig i duschen o hem till Anna, det var dags för utgång. Satt hos anna en sväng sen när Ola, emil o magnus kom åkte vi till stan. Självklart hann vi inte mer än ner förens vi splittrades. Orka köa på en onsdag? Gick o möte Pelle o hans kompisar o tog några cider med dem.. avslutade så vackert på BK. Aldrig mått så illa efter fyllekäk i hela mitl liv!

Torsdag var jag bakis o det utan måtta. Kände mest för att inte kliva ur sängen utan bara ligga där o slöa hela dagen. Men fick vackert slänga på mig mina inlines o åka till Anna för att hämta bilen. Åkte till Annicka o fick frukost, som inte var gott :P (pga bakfylla inget annat!) Självklart gjodre jag misstaget o tog en ciggarett, vilket fick mig att må förjävligt! Insåg efter ett tag att jag aldrig skulle satt mig i bilen o kört egentligen, men gjort va gjort. Var till Minnie (älsklingens mormor) o fick mat, och efter det var jag genast bättre :)
På kvällen tog jag faktids tag i dagen på riktigt iform av en lång promenad.

Fredag var lika depprimerande som de flesta av sommarens dagar varit, vilket innebar massvis med regn. Men bara ragnet upphörde var det dags för en lång promenad igen, men självklart hann vi inte mer än halva så började det igen, så det var bara att öka farten o knalla i ösregn. Possitivt iaf. att vi gick "rondan" på rekord tid :P
Gjorde min "bolagsdebut", samtidigt som halva Karlstad skulle ha helgens alkohol. Det var mäkta häfftigt. nej egentligen önska ajg att ajg inte fick så älsklingen alltid fick åta ut åt mig, nu blir det ju tyvärr omvända roller :P haha. Var till mormor o fick nybakade bullar o massa sånt. Inte helt fel. Annars var resterande av fredagen riktigt lugn o skön i soffan med en filt o film. Då trivdes jag riktigt ordentligt.

Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0