Ännu en vecka..

Ja nu har det gått en vecka till, och en del har hänt sen sist. men inte mycket..
Mest levt ganska gott under veckan pga av beslutet osv. Sluppit oroa mig över det mer. Annars tycker jag veckan har innehållit det mesta som en vanlig vecka gör, förutom att älsklingen inte har varit hemma nånting då :/
Men annars slappande, lång promenad varje dag i regnet. Lite lek o jobb tors,fre och lör. Shopping har jag hunnit med också, självklart.  Köpt klär till kusinen student o lite annats smått o gåt så som nya skor, t-shirt o tröjor.. Nu när jag inte behöver sluta shoppa för Norge delen så är det bra. haha

Kommer inte ihåg nått annat vettigt som hänt, men har väll haft fullt upp med nånting eftersom jag inte bloggat nått alls. Men så kan livet vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0