En kall cider..

I går på dagen var jag och Sara runt o kolla på mobiler. Fick ett sug av att köpa ny. Men insåg rätt snabbt att det egentligen inte är några större fel på den jag har. Men det lär nog tänkas över ytterligare en gång då jag faktids fyller år om knappt 1 månad.

Sen åkte vi ned och kolla in Sundsta/Älvkullegymnasiets bal. Träffade dock knappt nån man kände, men såg ialafall Issa och Elena, mina två arbetspolers.. Så tjusiga så.

Senare på kvällen åkte jag ned o tog några cider m Emma på jöbbets uteservering. Riktigt mysigt med bordet för två och Palle o Janne som privata vakter precis bredvid. De va nog riktigt uttråkade då de stod och tjatade med oss mesta dels av kvällen :P Men det var trevligt i allafall.. allt för längesen ajg umgicks med Emma.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0