En lat dag i solen med mysigt sällskap..

44359-142

Åkte till Annicka o slängde mig i deras trädgård på täcket i solen. Underbart väder så fort solen inte varit bakom molnen då vill säga :P Har självklart haft mysigt sällskap av älsklingens kissemiss, Rocco. Fast han gilla inte solen lika mycket som jag. Haha, kanske inte så konstigt!
Nästan läst ur hela boken Sviken också. Den är riktigt bra. Hoppas på att mina böcker jag beställt anländer i morgon så jag har nått nytt att börja på.

Vi tog oss även en sväng till skutis o gick 7,5:an. Dock helt sluuuut efter bara 1km då det tar på krafterna att ligga i solen o lata sig. Haha, nej men det var varmt som bara den.. + att jag fick skavsår efter 6km. aj,aj.. inte skönt alls. Men gött efteråt iallafall, det som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0