En regnig dag..

Åh, det var så skönt väder i morse.. riktigt strålande sol och knappt ett moln på himlen. Glad som bara den studsade jag ur sängen, käka frulle o var redo för att åka bort till Annicka för att få sola mig lite. Mötte Sara o gick dit. hann inte mer än innanför dörren så vräkte det tråkiga jäklans regnet ned. Jippie, det verkligen hagalde. Det var inte alls kul, jag som ville lata mig lite i solen.. idag igen. Men det fick jag för det. I stället tog vi en promenad när Annicka kom hem, och sicken tur.. regnet höll upp precis när vi gick typ. Makaroni-gratäng serverades idag, mumma! Sen vankades det jordgubbar hos älsklingens mormor, och självklart korsord. Gottigt,gottigt!

Så vacker blev dagen jag planerat så fint i solen. Dumma regnet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0