Jävla telefonkö!

Suttit i telefon kö i över 50 minuter. Startade som plats nr 100 och har kommit ned till plats 54. det känns ju jävligt lovande måste jag få säga!! Åh, jag blir så förbannad. telefonköer är det värsta som finns. Speciellt när jag bara har en simpel fråga som inte går att lösa på annat sätt än genom personligservice. Tack så mycket Telenor för att ni förgyller min kväll med: "Tack för att ni väntar, vi gör vårt bästa för att ta emot ditt samtal så fort som möjligt..Din plats i kön är.." Men det vill ajg ju inte höra.. jag vill höra: "Hej och välkommen till Telenor det är..." jaja, det är väll bara att vänta och roa sig med annat så länge. Tacka vet jag högtalar telefoner i allafall!


                                                                            44359-153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0