Mera shopping & Härliga fredag

Var till stan förrut med Lovisa. Hittade present till Malin så vi blev nöjda till slut :) Hoppas även hon blir det i morgon, men det tror jag nog.

Innan vi letade present blev det lite shopping. Har länge nog nu letat efter ett par svarta enkla shorts, då mina från förra året är mer gråa av urtvättning än svarta, tyvärr. Letade o letade, fann till slut ett par exakt som ajg ville ha dem på Tessie. Att det var 50% på dem gjorde inte saken värre :) Så nu är jag nöjd och belåten.

Blev en snabb fika hos mormor efter, och sne hem med älsklingen. Grillat o myst nu i kväll.. tog bara en kort paus för det var inge bra på tv.. som vanligt. Men nu sk jag sätta på nån bra film o fortsätta mysa. Laddar för morgondagen.

Hej svejs i Lingon skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0