One more day in the sun

Riktigt varmt i går. Trodde inte jag skulle orka med hela lång promenaden på morgonen då det var så varmt. men det gjorde jag. Lånade mammas stegräknare för att kolla vad många steg jag tog ungefär. Och på den svängen jag och Annicka brukar gå, gick jag ungefär 8300 steg och förbrukade 347 kalorier :P hmm? aja kul att se stegen i allafall..

Låg o sola hela dagen sen i deras trädgård. Jäkligt varmt då det var i princip vindstilla. Men lite glass, en bra bok o musik så gick det helt okej. Även om jag som vanligt blev rastlös o töla o störde :P ar fått en del färg av bara två dagar, det tackar vi för :) Åh, känner riktigt hur solen fyller på mitt "energi-förråd" om man kan kalla det så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0