Shopping & Bye bye KF

Började dagen med att ta en Promenad med Elin som jag knapp träffat sen i februari. Det var mys :) gick hem o käka frulle o duscha. Sen tog jag mig mod och åkte till KF med nykeln och kortet. Inte en dag för tidigt! Haha. Kände att det verkligen var på tiden. Så nu är alla band med KF klippta. Känns helt underbart, behöver aldrig mer sätta min fot där om jag inte vill.. iallafall aldrig på den avdelningen!

Åkte sen o hämta upp Elin igen, ut till Bergvik o skulle bara titta. Men jaja det vet ju jag hur bra det går när jag ska titta och inte röra. Slutade med 1 lång myströja, ett par mörkblå leggings, (älskar leggins) och en lång rosa t-shirt. Är nöjd, men har lite ågren över att det var onödigt.. men kläder går ju alltid åt ;)

Nu väntar jag på mammsen, sen vaknas det fika hos Moster m mormor också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0