Shopping o solning - Ja tack!

Blev som sagt skutis med Sara idag. Himlans gött då det inte var så mycket folk utan man kunde välja o vraka vart vi ville ligga :P Varmare i vattnet idag än i går, det gillas verkligen.

Hann med bergvik innan också, då jag bara skulle kolla på ett par shorts o köpa nya svarta leggins eftersom mina gamla är trasiga!? Kom iallafall därifrån med nya leggins, en klarblå kjol, och en klänning som är marinblå/vit randig. Gör tjusigt. Är dock lite osäker på kjolen men det återstår att se hur det blir med den saken.. Tror jag kommit in i en blå period just nu ;)


44359-123
En dagsfärsk bild á la Johanna på skutis.

Var till mamma nu på kvällen och kopierade flygbiljetterna så jag kunde skicka tillbaka dem till Seat24. Gött att det är ur världen och jag får pengarna tillbaka. Satt och kollade på nån film hon hade varit hos kusin och lånat, väldigt bra faktids.

Sen blev det en promenad med Annicka. Riktigt skönt, inte så konstigt när det är 23 grader ute kl 22 på kvällen. Dock höll jag på att bli galen på alla jäkla mygg som promt skulle sitta på mig i spåret. Det gillar jag inte!!

Nu ska jag slänga mig in i duschen o sen städa.. mamma o mormor kommer på lunch i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0