Solning hela dagen låååång

Var till den elaka tandläkaren i morse. Men det gick bra. Hon var snällare än jag kommer ihåg tydligen :P jag lever ju ännu så.. Kunde varit mycket värre. Självklart var tänderna lika fina o bra som sist. Finns ingen mening med att gå dit för min del som aldrig haft ett hål eller liknande. Men man gör som man blir tillsagd ;D

Aja åkte i alla fall till Annicka sen o fick frukost. Lång promenad i värmen. Sen har vi legat och solat heeeeela dagen typ. Så gött. Älskar sånna här lata härliga dagar :) hihi. Rastlös blev jag självklart.. som vanligt.

                                   44359-119

Varit hos mormor en sväng också, lika trevligt som vanligt. Sen åkte ajg till sara o lekte med henne o Jonna, som självklart var brun som en pepparkaka efter tunisien. Längesen vi sågs, var mycket kuligt. Haha, så vuxna som vi är också ;P

Nu blire dusch o lite tv sen sängen, trötter som bara den.. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0