Sommar

Nu är det äntligen juni, vilket innebär att sommaren officiellt har börjat. Hur skönt är det inte när det både lördags och söndag har varit typ 20 grader varmt? Jag är så pigg o glad hela tiden. Inte alls dumt. + att det ska vara så här nästan hela den kommande veckan :D

Idag var vi till moster o fick mat. Sen tog vi en promenad i det strålande vädret. Hur gött som helst. Åkte hem o hade ångest ver att jag inte låg ute i solen, men trött efter 3 nätters dålig sömn fick jag faktids vara inne o vila.

Har varit ned till stan med mamma o Vera nu på kvällinga o käkat lite. Tog en cider som inte satt fel alls. Åh, vad jag älskar sommaren och uteserveringarna.

Funderar på att åka i väg till Pappa o njuta av sommaren där om 2 vecor, för att sedan åka direkt till älsklingen och njuta hos honom en sväng också. Varken Sthlm eller Oslo är ju dumma sommarstäder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0